برخی از عوارض بعد از کاشت مو

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد پس از کاشت مو به روشهای سنتی FIT  و FUT دچار می شوند  به غیر از خونریزی های در حین عمل، بیهوشی های گاه و بی گاه و همچنین بخیه و برداشت فلپ  مهمترین آن دوران نقاهت پس از کاشت مو می باشد.

به گفته برخی از بیماران که  از روش های FIT  و FUT برای کاشت موی خود استفاده می کردند حداقل دو الی سه هفته به دلیل جراحت و خونریزی و دردهای متوالی مجبور به خانه نشینی بودند بلکه بتوانند پس از مدتی از شدت این عوارض ها بکاهند.

به غیر از این  تورم صورت و زیر چشم از دیگر مشکلاتی است که باید این عزیزان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

اما روش کاشت مو به روش SUT هیچ یک از عوارض حین عمل کاشت مو مانند: جراحی، بیهوشی، خونریزی و ... را دارا نمی باشد و مهم تر از همه ی آنها هیچ دوران نقاهتی ندارد بطوریکه فرد می تواند فردای  کاشت موی خود بدون هیچ تورمی حتی به سرکار رفته و طبق روال گذشته به کار خود ادامه دهد که این مورد از مزیت های ویژه این روش می باشد.

برخی از عوارض بعد از کاشت مو

کاشت مو به روش SUT :

کاشت مو به روش sut از جدیدترین و موفق ترین روش های کاشت مو می باشد که پس از روش کاشت مو fut و کاشت مو fit مطرح و به اجرا گذاشته شده است که توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در ایران نهادینه شده و به صورت انحصاری در حال انجام می باشد از ویژگی های این روش می توان به کاشت تا 14000 تار مو در یک جلسه اشاره کرد که در صورت داشتن بانک موی مناسب با استفاده از این روش می توان این تعداد تار مو را کاشت کرد از دیگر ویژگی های این روش نداشتن دوران نقاهت و عوارض پس از کاشت مو است، یکی از علت هایی که باعث شده کاشت مو به روش fut و کاشت مو به روش fit منسوخ شوند داشتن دوران نقاهت بوده که فرد پس از کاشت مو در روش کاشت مو fut به مدت دو هفته استراحت باید انجام دهد و در روش کاشت مو fit به مدت یک هفته باید استراحت کند.

اما پس از کاشت مو به روش sut فرد فردای روز کاشت می تواند مانند گذشته به محل کار خود رفته و فعالیت هایی که قبل از کاشت مو انجام می داده را انجام دهد. همچنین روش کاشت مو sut رکوردی را برجا گذاشته است که منحصر به فرد است  کاشت 60 تار مو در یک سانتی متر مربع که توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در ایران انجام شد.

مرکز تخصصی موی رنسانس بنیانگذار تکنیک کاشت مو SUT  در ایران می باشد که این افتخار را دارد که طی 15 سال سابقه ای که داشته بالغ بر 10000 مورد کاشت مو و ترمیم مو را در ایران انجام داده است که این یکی از اهداف تاسیس این مرکز رضایت مراجعین محترم و به روز رسانی و همگام سازی موضوعات پزشکی در ایران بوده است

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل فرمایید و یا عزیزانی که امکان حضور در تهران را ندارند می توانند عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال نمایند .


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید