عمر (دوام) ترمیم مو


ترمیم مو دارای عمر مفید است زیرا درست است که موهای ترمیم شده کاملا طبیعی می باشند ولی چون زیر پوست سر کاشته نمی شوند از هیچ منبعی تغذیه نمی گردند به همین دلیل در طول گذر زمان حالت و طراوت خود را از دست می دهند. به طور استاندارد هر موی ترمیم شده ، متوسط 2 الی 3 سال عمر و دوام مفید دارند که البته این عمر و دوام مفید بستگی به رعایت آموزش های انجام شده توسط مرکز ترمیم مو دارد همچنین عمر ترمیم مو به روش های تقلبی و روش اصلی و استاندارد ترمیم مو بستگی دارد. در روش های ساختگی و تقلبی به دلیل اینکه هیچگونه نظارتی از سازمان های ذی ربط نمی شود از کیفیت کار برای به دست آوردن پول بیشتر و سودهی بیشتر می کاهند که باید به این نکته هم توجه کنید. به طور کلی اگر با روش استاندارد ، ترمیم مو انجام دهید میتوانید از موهای ترمیم شده تا 4 الی 5 سال هم نگهداری کنید.

عمر (دوام) ترمیم مو

ترمیم مو آقایان
ریزش مو در آقایان بسیار مشهود است به شکل متوسط در هر 10 نفر 6 نفر دچار ریزش مو می شوند و از همان ابتدای ریزش مو آقایان به دنبال پیگیری از آن می روند در مرحله اول آقایان سراغ پزشکان متخصص پوست و مو می روند که بلکه از طریق تجویز قرص و دارو بتوانند از پیشرفت این معضل جلوگیری کنند. اگر در این مرحله موفق نباشند سراغ کاشت مو و یا ترمیم مو می روند .کاشت مو دارای شرایط خاصی می باشد که فقط 70% از آقایان دارای شرایطی همچون (بانک موی مناسب ، نداشتن بیماری خاص ، وسعت طاسی کم الی متوسط) هستند اما 30% باقی که شرایط کاشت مو را ندارند به سراغ ترمیم مو می آیند.یکی از اهداف ترمیم موی آقایان التیام بخشیدن و بازگشت موهای از دست رفته آن هاست در ترمیم مو آقایان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی آقایان می توانند این روش درمان ریزش مو را انجام دهند.
ترمیم مو (خانم ها)بانوان
می گویند خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد و پروردگار هستی تمام زیباییش را در خلقت زن به کار برده است از آنجا که زیبایی در خانم ها نقش به سزایی دارد و یکی از عناصر مهم زیبایی در زن موهایش می باشد از دست دادن این عنصر زیبایی برای یک خانم بزرگترین مشکل زندگی تبدیل می شود شاید باور نکنید ولی  ریزش موی ارثی همانطور که در آقایان وجود دارد در خانم ها هم همینطور است متاسفانه باید عرض کنیم که  خانم ها به دلیل نوع سیستم بدنشان و نداشتن بانک موی مناسب فقط 10% از خانم ها می توانند کاشت مو انجام دهند و تنها راه برای بازگشت موهای آن ها ترمیم مو است. در ترمیم مو بانوان هیچگونه محدودیتی از قبیل (بلندی مو ، رنگ مو ، حالت مو و ...) نداریم و تمامی خانم هایی که متقاضی انجام ترمیم مو هستند می توانند این کار را انجام دهند.
ترمیم مو بیماران
کلمه بیماری خود یادآور مشکلات و ناراحتی هاست برخی از بیماری ها هستند که علاوه بر تاثیر منفی تاثیراتی دیگر همچون ریزش مو را به طور موقت و یا تا آخر عمر به دنبال دارد تا به اینجای مطلب ترمیم مو را فقط به عنوان یک فعالیت زیبایی تلقی می کردیم اما در اینجا از ترمیم مو بعنوان یک درمان و یا یک مکمل درمان معرفی می کنیم. برخی از بیماری ها هستند که در آن موها از بین رفته و به جز ترمیم مو هیچ راه حل دیگری را ندارند این بیماری ها عبارتند از:
-
بیماری آلوپسی
-
بیماری سوختگی
-
بیماری لیکن پلان
-
بیماری های قلبی
-
بیماری فشار خون
-
بیماری پسوریازیس
-
بیماری اکتیوز
-
بیماری ایدز
-
بیماری هپاتیت
-
بیماری دیابت و ....
روش کار ترمیم مو:
همانطور که در اواسط مقاله گفتیم روش های منسوخ شده ترمیم مو به دو شاخه سرجری تیپ و بافت تقسیم می شود که نحوه انجام آن را برای شما به شکل اختصار بازگو می کنیم
-
ترمیم مو به روش سرجری تیپ : در این روش ترمیم مو ابتدا موها را از خط رویش تا وسط سر می تراشند و برای فیکس کردن سیستم ترمیم مو روی سر فرد از چسب ترمیم مو استفاده می کنند پس از فیکس کردن سیستم ترمیم مو موها را با استفاده از قیچی و شانه کوتاه کرده و حالت می دهند.
-
ترمیم مو به روش بافت : تفاوتی که ترمیم مو بافت با ترمیم مو به روش سرجری تیپ دارد این است که در این روش دیگر موها را نمی تراشند و سیستم ترمیم مو را با استفاده از بافتن موهای سیستم با موهای فرد روی سر فیکس می کنند و پس از آن با استفاده از قیچی و شانه آن را کوتاه کرده و به آن حالت می دهند
مزایای ترمیم مو:
ترمیم مو در کنار اینکه معایب و عوارضی دارد مزایایی دارد که در برخی از موارد حتی از کاشت مو هم مناسب تر بوده و برتری هایی را دارد در اینجا به مزایای ترمیم مو می پردازیم.
-
بدون نیاز به جراحی
-
بدون نیاز به بیهوشی
-
بدون نیاز به بی حسی
-
در یک جلسه 
-
برای تمامی افراد قابل انجام است
-
نیازی به بانک موی فرد نیست
-
حتی بیماران هم می توانند از آن استفاده کنند
-
موهای ترمیم 100% طبیعی می باشد
-
ترمیم مو به صورت قطعی و  تضمینی می باشد

جهت دیدن تصاویر  قبل و بعد مراجعین قبلی مرکز تخصصی ترمیم مو رنسانس به گالری تصاویر وبسایت www.suthair.com مراجعه کرده و یا اینجا کلیک کنید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید