کاشت مو کرمانشاه

شهر کرمانشاه که به زبان محلی به آن کرماشان می گویند یکی از کلان شهر های ایران بوده و طبق آمار هشتمین شهر پر جمعیت در ایران می باشد که بالغ بر 900 هزار نفر جمعیت آن می باشد. کرمانشاه از شهرهای مهم تاریخی فرهنگی به شمار می رود و بزرگ ترین شهر کردنشین در ایران می باشد و در منطقه غرب ایران مهمترین شهر است شهر کرمانشاه از زمان ساسانیان تا حمله اعراب به ایران به عنوان دومین پایتخت ایران به شمار رفته و در زمان گذشته بعنوان یکی از مناطق چهارگانه ایران به شمار می رفت شهر کرمانشاه دارای آب و هوای معتدل می باشد .

کاشت مو به روش fit دومین روش کاشت مو بوده که در حال حاضر منسوخ شده است در این روش موها را از پشت سر برداشت کرده و در جلوی سر کاشت می کنند توجه داشته باشید عواملی همچون خوریزی های شدید ، دردهای بسیار ، و تراکم کم کاشت مو باعث شد که این روش در حال حاضر در راس کاشت مو قرار نگیرد .


افرادی که جهت کاشت مو به روش SUTدر استان کرمانشاه را دارند باید عرض کنیم که به دلیل اینکه کاشت مو به روش SUT یک حرفه بسیار حساس و پیچیده بوده و نیاز به دقت دارد ، مرکز تخصصی موی رنسانس تصمیم به اقامت یک روزه این دوستان گرفته است که کاشت موی خود را در تهران انجام دهند.

شما عزیزان کرمانشاهی می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام 09122115442 به شکل آنلاین مشاوره شوید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید