کاشت مو در شیراز

شیراز یکی از شهرهای پر جمعیت ایران محسوب می شود و نیاز به کاشت مو در شیراز همانند بسیاری دیگر از شهرهای پر جمعیت ایران بیشتر است.


اگر بخواهیم کاشت مو را به اختصار توضیح دهیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت موهای پشت سر یا همان بانک مو و کاشت شدن آن در فضاهایی که موها ریزش پیدا کرده و یا خالی از مو می باشد به جرات می توان گفت تنها راه درمان ریزش موی ارثی کاشت مو می باشد و علم هنوز آنقدر پیشرفت نکرده است که از سلول های بنیادی به عنوان درمان ریزش مو استفاده شود.


کاشت مو و روش های آن

کاشت مو چند نوع دارد که اولین نوع و یا اولین روش آن کاشت مو به روش FUT می باشد که در این روش یک نوار از پوست سر یا همان فلپ برداشت می کنند و گرفت های مو را از آن جدا می کنند و در فضاهایی که خالی از مو می باشد کاشت مو انجام می شود لازم به ذکر است که این روش به دلیل عوارض های جانبی منسوخ گردیده از عوارض روش کاشت مو FUT می توان به جراحی های طولانی مدت، بیهوشی، درد بسیار زیاد، خونریزی های زیاد و .... اشاره کرد که در نهایت باعث شد این روش کاشت مو منسوخ گردد.


کاشت مو به روش FIT دومین روش کاشت مو بود که مقداری از عوارض و معایب کاشت مو FUT را از بین برده ولی با این حال این روش هم با توجه به محدودیت برداشت و محدودیت کاشت مو باعث شد که خیلی زود منسوخ گردد. از معایب کاشت مو FIT می توان به خونریزی ، درد، تورم ، دوران نقاهت اشاره کرد.


این روش ها همچنان در بیشتر مراکز کشور انجام می گیرند و متاسفانه با درمان غلط خود نتایج درستی را برای افراد به همراه ندارند و همین مسئله منجر به عدم رضایت و کاهش بیشتر اعتماد به نفس در افراد میگردد که همین مسئله در کلینیک های کاشت مو شیراز نیز وجود دارد و شاهد نارضایتی افراد از این مسئله می باشیم.


جدیدترین و بهترین روش کاشت مو تکنیک SUT می باشد که در این روش تمام نواقص و عیوب روش های قبل برطرف شده و حتی در برخی از آنها به نقطه قوت تبدیل شده است. کاشت مو به روش SUT تا 1400 تار مو را در یک جلسه با دستگاه اتوماتیک برداشت کرده و در نواحی خالی از مو کاشت می کنند.


کاشت مو نیازمند تخصص ، مهارت ، تجهیزات و متد پیشرفته و جدید می باشد. کاشت مو در شیراز و سایر شهرستان های کشور پیشرفت کمتری از نظر انجام آن به وسیله متد و تکنولوژی روز داشته است و تعداد کمی از کلینیک های تخصصی در این شهر را آماده ارائه انجام تکنیک های مختلف کاشت مو هستند.به همین علت شیوه های انجام کاشت مو در شیراز ممکن است سنتی باشد و همین علت سبب تراکم کم مو پس از کاشت و همچنین نیاز به جلسات متعدد برای آن باشد.


بهترین انتخاب کاشت مو

برای کاشت مو در شیراز به شما عزیزان توصیه می کنیم تا کمی مسیر درمانی خود را تغییر دهید و با انتخاب تهران برای درمان خود بهترین نوع درمان را با بهترین نتایج از طریق کاشت مو به روش سوپر کاشت و یا کاشت مو SUT توسط متخصصین حرفه ای و تکنسین های مجرب در کلینیکی تخصصی و مجهز داشته باشید.


کاشت مو به روش SUT و سوپر کاشت مو یکی از روش هایی هستند که برای پر پشت شدن مو مورد استفاده قرار می گیرند اما به علت پیشرفته بودن در تمامی کلینیک ها قابلیت اجرا ندارند و تنها در برخی از کلینیک ها استفاده می شوند که یکی از بهترین کلینیک ها در حال حاضر کلینیک تخصصی رنسانس می باشد. کلینیک رنسانس تنها در یک جلسه به درمان کاشت مو می پردازد و عزیزان می توانند با مسافرت یک روزه از شیراز به سمت تهران درمان عالی خود را انجام دهند. در کلینیک تخصصی رنسانس تمامی تکنیک های کاشت مو با آخرین تکنولوژی های دنیا و تحت نظر متخصصین مجرب انجام می شود که این کار سبب افزایش تراکم مو ، کاهش تعداد جلسات کاشت مو و در نتیجه رضایت مشتری می گردد.


کاشت مو به روش sut

همانطور که گفته شد از دیگر روش های موثر و به روز کاشت مو ، کاشت مو به روش SUT می باشد. تکنولوژی کاشت مو بسیار جدید تر از سایر تکنولوژی ها بوده و امروزه بسیاری از کشور ها این روش ها را جایگزین بسیاری دیگر از روش های کاشت مو کرده اند.این تکنیک با توجه به نیاز به دستگاه های مخصوص و بروز که در بسیاری از مراکز کاشت مو ممکن است وجود نداشته باشد ، در کلینیک تخصصی موی رنسانس و توسط پزشکان متخصص صورت می گیرد.کاشت مو در شیراز ممکن است امروزه پیشرفت های قابل توجهی کرده باشد اما جهت بهرمندی از کاملترین و بروز ترین خدمات کاشت مو می توانید به کلینیک تخصصی موی رنسانس واقع در تهران مراجعه نموده و از تمامی امکانات این مجموعه بهره مند گردید.


افرادی که قصد کاشت مو در شیراز به روش SUT را دارند اگرچه پیشرفت های بسیاری در این زمینه در شیراز صورت گرفته است اما با توجه به این که کاشت مو به روش SUT روشی کاملا تخصصی می باشد و مهارت بالایی را لازم دارد ، امکان انجام آن در شیراز میسر نبوده و چنانچه قصد انجام این کار را دارید می توانید با حضور در کلینیک تخصصی موی رنسانس و تنها در یک جلسه اقدام به انجام این کار نمایید.


عزیزان شیرازی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت مو و یا شیوه نوبت دهی برای انجام این روش می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح الی 8 شب با شماره های 02188909050 و یا 02122088210 تماس حاصل نمایند و یا عکس و اطلاعات مربوط به خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کرده تا مشاورین و متخصصین کلینیک رنسانس راهنمایی کاملی را به شما ارائه دهند.


انک موی شما گران بها می باشد ، آن را ارزان از دست ندهید"



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید