معایب کاشت مو

در حال حاضر، ریزش مو در آقایان و بانوان به 40% جمعیت زمین رسیده است و با پیشرفت علم پیوند مو، معایب کاشت مو به حداقل رسیده است و افرادی که هنوز تصمیم به کاشت موی خود نگرفته اند، بخاطر ترس، عواقب و عوارض روش های سنتی و رایج و دیدن بستگان و دوستان خود که پس از کاشت مو تجربه ای سخت را داشته اند، مردد برای انجام آن می باشند.

معایب کاشت مو چیست؟

معایب و عوارض کاشت مو در روش های سنتی و رایج FIT وFUT بطور کل می توان از نوع برداشت مو توسط تیغ جراحی که نواری از پشت سر فرد برداشت می شود را نام برد که در نهایت، بجا ماندن جوشکار یا همان اسکار را می توان نام برد که بعلت کشیدگی پوست سر و بخیه بوجود می آید یکی از شایع ترین معایب کاشت مو می باشد، همچنین درد آن ناحیه و تورم و کبودی در صورت دیگر معایب کاشت مو با روش های سنتی می باشد.

همچنین از بین رفتن گرفت ها در هنگام برداشت و کات کردن آنها توسط تیم غیر حرفه ای و بجا ماندن حفره های عریض در خط رویش شخص که در نهایت ظاهر غیر طبیعی و به اصطلاح عروسکی را در بر خواهد داشت را نام برد، در روش دیگر FIT که بدون جراحی انجام می شود بعلت برداشت گرفت توسط بردارنده هولدر دستی و آسیب به فولیکول های آن ناحیه و طولانی بودن زمان کاشت و تکرار جلسات مکرر را دیگر از معایب کاشت مو با این روش ها می توان نام برد.

معایب کاشت مو

بهترین روش کاشت مو :

با پیشرفت علم در حال حاضر، کاشت مو با تکنیک SUT که بنیان گذار آن، مرکز تخصصی موی رنسانس در ایران می باشد، دیگر شاهد معایب کاشت مو همانند گذشته نمی باشیم، چرا که با این تکنیک بدون هیچ گونه جراحی و بخیه ای با تراکمی بالا می توان برداشت و کاشت را انجام داد.

لذا برداشت گرفت ها توسط دستگاه انجام می شود و کاشت گرفتها هم توسط دست با ظرافت و مهارت بالایی با شکاف های بسیار ظریفی که از قبل خط رویش شخص را طراحی کرده اند انجام می شود.

از خط رویش تا به قسمت انتهای فرق سر بطور کامل کاشت را در یک جلسه در صورت دارا بودن بانک موی مناسب برای شخص انجام خواهیم داد و پس از انجام کاشت مو، فرد کاندید تجربه ای بدون درد و عوارض و تورم را خواهد داشت.

مجموعه رنسانس افتخار دارد با بیش از 15 سال تجربه و عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بهره گیری از تکنولوژی و علم روز، بنیان گذار تکنیک SUT در ایران بوده که کاشت مو را به بالاترین سطح خود در حال حاضر در ایران رسانده است.

 لذا شما دوستانی که از معایب و عوارض کاشت مو نگران بودید، دیگر کاشت موی خود را بدون هیچ گونه معایب و عوارضی می توانید انجام دهید و با تراکمی بالا، به هرچه زیباتر شدن و بازگشت جوانی چهره خود در یک جلسه خواهید رسید.

 شما می توانید جهت مشاوره حضوری و تعیین وقت با شمارهای 02188909050 - 02188909051 تماس حاصل فرمایید و همچنین در صورت عدم حضور می توانید عکس خود را از بالا و جلو و کناره های سر خود با شماره زیر از طریق تلگرام ارسال نماید: 09122115442 تا مشاورین ما پس از بررسی تخصصی توسط پزشکان این مرکز توضیحات کامل را برایتان ارسال نمایند .


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید