هزینه کاشت ابرو چقدر است

در جامعه امروزی قبل از هر کاری یکی از ملاک هایی که مد نظر فرد می باشد هزینه آن است.

یعنی فرد ممکن است با توجه به هزینه فعالیتی را انجام دهد یا انجام ندهد علی الخصوص از حوزه زیبایی که هزینه ها نقش بسیار مهمی دارند.

کاشت ابرو SUT و FUE چیست؟

کاشت ابرو با روش جدید SUT و FUE روش در یک جلسه، کاملاً بدون درد، عوارض و بدون کوتاهی موهای شخص در قسمت برداشت انجام می شود و از مهمترین تفاوت های آن با روش های دیگر استفاده از تیم مجرب و انجام ان با خواب طبیعی ابرو می باشد که دیگر همانند روش های رایج و قدیمی بصورت سیخ سیخ و نامنظم نخواهد بود.

کاشت ابرو یکی از حساس ترین نوع عمل زیبایی می باشد که در صورت و زیبایی شخص نقشی بسیار دارد و باید در انتخاب مرکز و نوع تکنیک دقت لازم را داشته باشید و مهمتر از همه انجام آن توسط تکنسین های تجربی و نابلد در مراکز غیر مجاز، ممکن است جبران ناپذیر باشد.

کاشت ابرو امری پزشکی و هنری می باشد که باید توسط تیم مجرب با ظرافت بالایی انجام شود از این جهت که باید قبل از کاشت ابرو فضاهای کاشته شده از پیش طراحی شود تا با مدل و حالت دلخواه فرد یکسان باشد.

هزینه کاشت ابرو چقدر است

هزینه کاشت ابرو به روش SUT و FUE چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو به وسعت ریزش ابرو و به روشی که با آن انجام می شود بستگی دارد مثلا کاشت ابرو به روش fut و fit به دلیل اینکه این روش ها منسوخ شده و قدیمی می باشد، طبیعی است که هزینه آن بسیار کمتر و پایین تر از کاشت ابرو به روش sut و fue می باشد.

به طور معمول هزینه کاشت ابرو به روش sut و fue از 4000000 تومان الی 4500000 تومان می باشد.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید