هزینه کاشت ابرو

ابرو یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین عنصر در صورت و حتی در زیبایی فرد به شمار می رود که نبود و یا کم پشت بودن آن می تواند بسیار اذیت کننده و مشکل ساز باشد.

به طور معمول فردی که در ابتدا ریزش در نواحی ابروی خود حس می کند و می کوشد که علت آن را پیدا کند و این موضوع را با اطرافیان خود در میان می گذارد که در مرحله دوم در صورت نتیجه ندیدن توصیه های اطرافیان به سراغ پماد ها و محلول های درمانی مختلفی می روند که این نوع دارو ها نه تنها باعث تاثیر گذاری مثبت نمی شود بلکه ریزش ابرو را دو چندان می کند و یا در بیشتر موارد مراجعین به علت کم پشت بودن و آسیب دیدگی ابروهای خود به پزشک مراجعه می کنند علت آن تاتو کردن ابروها است که پس از دو یا سه بار تاتو کردن سوزن ها و رنگهای تاتو آسیب جدی به ساختار فولیکول های ابروی شخص می زنند. در این مواقع بهترین و تنها راه برای فرد کاشت ابرو می باشد که به شرح زیر است:

کاشت ابرو با تکنیک جدید FUE در یک جلسه ، کاملاً بدون درد ، عوارض و بدون کوتاهی موهای شخص در قسمت برداشت انجام می شود و از مهمترین تفاوت های آن با روش های دیگر استفاده از تیم مجرب و انجام آن با خواب طبیعی ابرو می باشد که دیگر همانند روش های رایج و قدیمی بصورت سیخ سیخ و نامنظم نخواهد بود.

کاشت ابرو یکی از حساس ترین نوع عمل زیبایی می باشد که در صورت و زیبایی شخص نقشی بسیار دارد و باید در انتخاب مرکز و نوع تکنیک دقت لازم را داشته باشید و مهم تر از همه انجام آن توسط تکنسین های تجربی و نابلد در مراکز غیر مجاز ، ممکن است  جبران ناپذیر باشد.

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو امری پزشکی و هنری می باشد که باید توسط تیم مجرب با ظرافت بالایی انجام شود از این جهت که باید قبل از کاشت ابرو فضاهای کاشته شده از پیش طراحی شود تا با مدل و حالت دلخواه فرد یکسان باشد،

قیمت و هزینه کاشت ابرو بستگی به شرایط و خواسته های فرد متقاضی در این نوع روش دارد. یکی از این شرایط ناحیه ای است که باید کاشت در آن انجام شود و اینکه به وسعت محل خالی بودن ابرو و یا فضایی که موها باید روی آن کاشته شود بستگی دارد. 

متوسط قیمت و هزینه کاشت ابرو بین سه الی چهار میلیون تومان می باشد.

لذا جهت نوبت دهی و مشاوره رایگان با شماره های 88909050 و 88909051 تماس حاصل فرمایید و جهت مشاوره آنلاین تلگرامی عکس خود را به شماره 09122115442 ارسال فرمایید همچنین شما می توانید جهت دیدن تصاویر قبل و بعد از کاشت ابرو به قسمت گالری تصاویر رفته و نمونه های کاشت ابرو را در آنجا ببینید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید