کاشت مو زنده و قابل رشد به روش SUT

در روشSUT  دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی ندارد. ما می توانیم به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا  14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر بیشتر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم. همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. خوشبختانه بر خلاف روش های قدیمی تر از جمله روش های کاشت مو FIT وFUT  نیازی به جلسات مکرر نبوده، و زمان طولانی انتقال فولیکول های مو و کاشت مو و سرانجام خستگی فرد نخواهیم بود. از جمله مزایای این تکنیک، نداشتن جراحی، خونریزی و درد است که شاهد هیچ گونه اسکاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای کاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراکمی سه برابری نسبت به روش های سنتیFIT  وFUT  را داشته باشیم که  کاشت14000تار مو را در یک جلسه شاهد هستیم. همچنین لازم بذکر است این تکنیک به روز ترین متد روز آمریکا واروپا است. از مزایای این تکنیک طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب کاشت مو، تراکم بالای مو در این روش، انجام آن در یک جلسه ومشاهده کردن موهای کاشته شده بعد از کاشت موی طبیعی که بصورت یک سانتی است. 

همچنین در تکنیک کاشت مویSUT  پرتی و از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یک فرآینده برداشت و فریز کردن فولیکولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند.

کاشت مو زنده و قابل رشد به روش SUT

پس از انجام کاشت مو، توسط دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو های شخص را نیز شاهد هستیم. تکنیکSUT  موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراکم مورد نیاز توضیح داده شده توسط مشاورین این مرکز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

 کاشت مو به روش HRT

در اصل کاشت مو به روش HRT، یکی از روش های کاشت موی مصنوعی یا همان ترمیم مو می باشد که به شرح زیر است:

ترمیم مو به روش HRT تنها و بهترین روش استاندارد ترمیم مو در دنیا می باشد که در این روش دیگر نیازی به بانک موی شخص نبوده و موها 100% طبیعی می باشد در این روش می توان با هر تراکم و با هر بلندی ، مو را روی پوست سر فرد انجام داد بطوریکه خط فرق و خط جلوی سر (هیرلاین) مشخص نباشد. 

این نوید را به شما می دهیم پس از انجام ترمیم مو می توانید همچنان به شکل گذشته به فعالیت های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی استحمام هر روزه و غیره ... را انجام دهید. همچنین در موهای ترمیم شده هیچ ممانعتی برای استفاده از سشوار، تافت، رنگ و ژل را ندارد.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید