هزینه کاشت مو به روش SUT

پیش از آنکه بخواهیم درباره ماسئل مرتبط با هزینه کاشت مو به روش SUT صحبت کنیم ، شما را با این روش کاشت مو آشنا خواهیم ساخت.


کاشت مو SUT چیست؟

یکی از موثر ترین روش های بازگرداندن موهای از دست رفته ، کاشت مو SUT می باشد.امروزه روش های مختلفی برای بازگشت موهای از دست رفته و رویش مجدد آن وجود دارد که از بهترین این روش ها می توان به کاشت مو اشاره کرد.کاشت مو نیز خود دارای تکنیک های مختلفی می باشد که جدید ترین و موثر ترین راه آن کاشت مو SUT می باشد.


اما مسئله ایی که وجود دارد این است که امکان استفاده از این روش در دسترس همه افراد قرار نمی گیرد زیرا این روش به علت پیشرفته بودن خود دستگاه های مجهز و پیشرفته ای دارد که همه کلینیک ها از چنین تجهیزاتی بهره نمی برند و همچنین متخصص کاشت مو باید مسلط به استفاده از این تکنیک باشد و تنها متخصصین ماهر و کاملا حرفه ای قادر و مسلط به این روش می باشند. بنابراین افراد باید کلینیک های تخصصی را برای انجام این روش حرفه ای برگزینند تا نتایج عالی را از این طریق تجربه کنند . در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو در کرج کلینیک تخصصی رنسانس بوده که خوشبختانه در استفاده از روش کاشت مو SUT پیشگام بوده است و یک پیشنهاد عالی برای تمامی عزیزان نیازمند به کاشت مو می باشد.


کاشت مو به روش SUT

این روش تخصصی ، با حداقل عوارض ممکن و به وسیله دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.فولیکول های مو در این روش به صورت تک تک از قسمت های پشت سر برداشته می شود و روش برداشت آن به گونه ای است که پراکنده بوده و به همین دلیل مو در قسمت پشت سر به هیچ عنوان خالی نمی شود و هیچ کس متوجه برداشت موهای این قسمت نخواهد شد.علاوه بر این برداشت مو به روشsut در کلینیک رنسانس از منطقه برداشت بدون هیچ گونه آسیب دیدگی صورت می گردد و تمام موهای برداشت شده بدون هیچ گونه تخریب می تواند در قسمت های خالی سر کاشته شود.تمامی مراحل انجام کاشت مو SUT بدون بیهوشی انجام می شود و با استفاده از بروز ترین متد ها این امکان وجود دارد که کاشت مو بدون خونریزی و درد صورت گیرد.


هزینه کاشت مو به روش SUT


تمامی مراحل روند برداشت و کاشت مو با استفاده از کاشت مو به روش SUT بدون نیاز به تیغ جراحی می باشد و جای اسکار و بخیه در این تکنیک بر روی سر باقی نخواهد ماند.برداشت و کاشت مو با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و زیر نظر پزشک متخصص در کلینیک رنسانس صورت می گیرد.این کار علاوه بر بالا بردن دقت ، سرعت کار را نیز افزایش داده به گونه ای که می توان بیشتر از 3 برابر سایر روش ها در مدت زمان معین اقدام به کاشت مو کرد.


در کلینیک رنسانس این روش خط رویش مو با مشورت پزشک و بیمار مشخص شده و پس از برداشت به وسیله دستگاه های مخصوص کاشت مو SUT در محل های مورد نظر کاشته می شود تا نتایج به بهترین شکل ممکن برای افراد نمایان گردند.


هزیه کاشت مو sut در کلینیک زیبایی رنسانس

هزینه و قیمت کاشت مو یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که فرد در زمان انتخاب درمان خود به آن توجه می کند و معمولا هزینه ها در کلینیک های مختلف متفاوت می باشند . اما در کلینیک رنسانس با توجه به بهترین دستگاهای ارائه شده از روش sut و با در دست داشتن بهترین متخصصان در این زمینه و ایجاد بهترین روند درمانی و نتایج با تراکمی بالا و طبیعی ترین حالت ، هزینه های منصفانه و متناسب با درمان را برای مراجعین خود در نظر گرفته است. با صرف نظر از سودهای زیاد ، رضایت و شمار بیشتر مشتریان خود را افزوده است و به همین دلیل تعداد مراجعین در کلینیک رنسانس نسبت به سایر کلینیک ها بیشتر می باشد.


به طور کلی هزینه دقیق کاشت مو در کلینیک رنسانس به عوامل مختلفی بستگی دارد.این عوامل عبارتند از:

    • شناسایی الگوی ریزش مو

    • تعداد گرفت های مورد نیاز

    • روش انتخابی جهت انجام کاشت مو


    هزینه کاشت مو چقدر است ؟

    حال سوالی که شاید برای بیشتر مراجعین کاشت مو به وجود آید این است که هزنیه کاشت مو چقدر است ؟ همانطور که گفته شد قیمت کاشت مو و هزینه کاشت مو در وحله اول به روشی که انتخاب می کنید بستگی دارد اگر بخواهید روش های سنتی و رایج را برای کاشت مو انتخاب کنید هزینه ی آن هم کم می شود اما توجه کنید که در روش های سنتی و رایج از هیچ گونه ابزار و وسایل خاصی استفاده نمی شود و تمامی مراحل برداشت و کاشت مو توسط تکنسین های کاشت مو و با دست انجام می شود که متاسفانه درصد خطا هم در این نوع کاشت بسیار می باشد و در این روش ها شاهد خط بخیه ، برش پوست سر، تراکم ضعیف و کم نتایج کاشت مو و تعداد جلسات متعدد و نتایج غیر قابل پیش بینی می باشیم که همین مسئله سبب می شود تا افراد از کاشت موی انجام گرفتنه خود راضی نباشند.


    امروزه با توجه به اینکه فضای تبلیغات گسترده تر شده و مراکزی که غیر مجاز بوده اند خود را پشت تبلیغات پر زرق و برق پنهان کرده اند و با توجه به اینکه هزینه در جامعه ای که زندگی می کنیم یکی از ملاک های مهم به شمار می رود، توصیه های زیر را مطالعه فرمایید:


    هزینه بر حسب تعداد گرافت

    معمولا هزینه عمل کاشت مو بر اساس تعداد گرفتها محاسبه میشود. گرافت (پیوند) تعدادی از تارهای مو می باشد که کاملا طبیعی بوده و این واحدهای فولیکولی مو در جراحی کاشت مو به روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) به صورت تک به تک با استفاده از وسایل مخصوص مستقیما از بخشهای دیگری از پوست سر جدا میشود. اما در جراحی کاشت باریکه مو (FUT) ، باریکهای از بافت حاوی مو جدا میشود و سپس واحدهای فولیکولی یک به یک از بافت یا باریکه اهدا کننده گرفته میشود. کاشت مو به روش FUE معمولاً گرانتر است، چون استخراج گرافتها به دلیل ماهیت دقیق و دشوار عمل زمان برتر است.


    در ریزش مو و کاشت مو گرفت های مورد نظر جهت برداشت و کاشت مو بسیار حائز اهمیت می باشد نخستین ملاک برای پیوند مو تعداد گرفت ها در بانک مو می باشد اگر بانک موی فرد قوی باشد غالبا نتیجه کاشت مو خوب می شود و اگر ضعیف باشد طبعا کاشت موی مناسبی نخواهد بود.


    در هر صورت با توجه به نتایج غیر طبیعی ، ریسک بالای درمان ، تراکم پایین موها و ... هزینه های پایین تر این روش ها به چشم نمی خورد و ارزشی نخواهد داشت.


    هزینه کاشت مو به روش SUT

    حال که با عوامل مختلف در هزینه های کاشت مو آشنایی پیدا کردید می توان درباره هزینه کاشت موSUT صحبت کنیم.کاشت مو به روش SUT جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو در حال حاضر دنیا می باشد که این روش کاشت مو توانسته عیوب و ایرادات و نواقص کاشت مو به روش های FIT و FUT را بر طرف کرده است از جمله این نواقص می توان به خونریزی ، انجام کار با دست ، انجام کار توسط تکنسین و .... اشاره نمود.


    هزینه کاشت مو SUT به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن تعداد گرافت هایی می باشد برداشت و در قسمت های مورد نظر کاشته می شود که کلینیک های مختلف هزنیه های مختلفی برای آن در نظر می گیرند و در حال حاضر کلینیک تخصصی رنسانس که پیشگام در این روش می باشد توانسته است منصفانه ترین نرخ هزینه را برای مشتریان خود داشته باشد.


    چرا هزینه کاشت مو به روش FUT و FIT پایین می باشد؟

    کاشت مو به روش FUT و FIT به دلیل تفاوت در مرحله برداشت ، تا 2000 تار مو بیشتر نمی توان برداشت نمود.همچنین در این روش کاشت مو از 0 تا 100 کار توسط تکنسین های تجربی کاشت انجام می شود و هزینه ها جهت جذب بیشتر پایین آمده است و این روش ها در کلینیک غیر تخصصی انجام می شوند که تنها سود از مشتری را هدف اصلی خود قرار داده اند.


    یکی از مهمترین علت هایی که هزینه کاشت مو به روش های FUT و FIT را نسبت به کاشت مو SUT پایین آورده است استفاده از ابزار و وسایل ارزان قیمت تر بوده که هزینه کمی را برای مراکز غیر معتبر و در نتیجه هزینه پایینی را برای فرد متقاضی کاشت مو دارد و متاستفانه نتایج غیر قابل پیش بینی و غیر طبیعی را برای افراد به همراه دارد.


    از مواردی که جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو به روش FIT و FUT می توان به آن اشاره کرد ، انجام کار با دست می باشد و از هیچگونه دستگاهی استفاده نمی کنند لازم به ذکر است که در این نوع انجام کار خطا میزان خطا بیشتر است و ریسک بالایی را به خود اختصاص داده اند .اما در کاشت مو SUT در کلینیک تخصصی رنسانس تمامی مراحل با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز انجام می گیرد.


    فاکتورهای موثر در قیمت و هزینه کاشت مو:

    همانطور که می دانید در کل فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی و هزینه کاشت مو تاثیر دارد که تمامی این مسائل در جلسه مشاوره کلینیک رنسانس توسط متخصص بررسی شده و هزینه کلی به افراد گفته می شود تا با توجه به آن تصمیم بگیرند که مایل به اجرای درمان هستند یا خیر.


    فاکتور های لازم جهت انجام کاشت مو sut

    کلینیک تخصصی رنسانس فاکتور هایی را برای انجام کاشت مو ضروری می داند تا افراد با توجه به آن درمان خود را آغاز کنند در غیر این صورت ممکن است دچار ریسک درمانی شوند که انجام آن توصیه نمی شود.


    1- عمل کاشت مو برای افرادی قابل اجرا است که دارای بانک موی مناسبی باشند. یعنی در نواحی پشت سرشان تعداد گرافت ها به اندازه کافی باشد بطوری که بتوان آنها را به راحتی از آن نواحی جدا کرده و در نواحی دریافت کننده که دچار ریزش و یا طاسی شده اند کاشت، در غیر اینصورت اگر وسعت ناحیه دریافت کننده بسیار بزرگ بوده و یا بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان عمل کاشت مو را بر روی وی انجام داد.


    2- سن کاشت مو یک فاکتور مهم برای انجام ان می باشد به طور کلی متخصصین رنسانس بر این باورند که افراد زیر 25 یا 27 سال فاکتور مناسب کاشت مو نمی باشند چرا که ممکن است ریزش مو در آن ها ادامه داشته باشد و ریزش موهای کاشته شده آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد که از این طریق فرد بانک موهای خود را در جهت کاشت مو نیز از دست داده و امکان دوباره درمان برای او وجود ندارد . بهترین سن کاشت مو از 27 سال تا 35 سال به بالا می باشد. در زمینه سن مناسب کاشت مو هم باید این را در نظر بگیرید که این عمل در صورتی که بر روی سر جوانانی صورت بگیرد که خیلی زود موهای سرشان شروع به ریزش کرده و همچنان این مسئله ادامه دارد، در صورت انجام عمل بر روی آنها ممکن است موهای کاشته شده بصورت جزیره ای درآیند و دور ناحیه کاشته شده خالی شود.


    3- برخی از افراد استفاده خودسرانه داروهایی مانند ماینوکسیدیل را انجام می دهند در صورتی که انتخاب بهترین روش درمان ریزش مو بر عهده پزشک متخصص است و نه خود این اشخاص. ممکن است که هزینه خرید این گونه داروها از هزینه کاشت مو در ظاهر کمتر باشد ولی در عوض نتایج عمل کاشت مو ماندگارتر و در دراز مدت باقی می ماند. همانطور که در مقاله ماینوکسیدیل درباره مزایا ، عوارض و نحوه استفاده نوشتیم، استفاده از چنین داروهایی عوارض خاص خود را دارد و ممکن است همیشه به درستی جواب ندهد و بلکه استفاده خودسرانه و اشتباه از این دارو در مواردی موجب تیره تر شدن موها و همچنین نازک شدن بقیه موهای سر می شود و در نهایت پس از قطع استفاده از ماینوکسیدیل، ممکن است پس از مدتی موهای جدید بیشتر و یا تمام آنها بریزند و فرد دچار ناراحتی و ناامیدی از درمان شود.


    4- نکته دیگر قیمت و نرخ های کلینیک های کاشت مو است که با یکدیگر فرق دارد. در این زمینه علاوه بر تکنیک های بکار رفته در زمینه های کاشت و یا ترمیم مو، میزان تخصص و تجربه پزشک کاشت مو و تیم همکاران وی و همچنین دستگاه ها و تجهیزات بکار رفته نیز همه در این زمینه اهمیت دارند بنابراین افراد بهتر است تا گول تبلیغات هزینه ارزان کاشت مو را نخورند تا با انتخاب کلینیک های غیر تخصصی کاشت مو را با نتایج غیر طبیعی و کم پشت و شاید با عوارض به دست آوردن در مقابله با انتخاب کلینیک های تخصصی مانند رنسانس ، درمانی عالی با نتایج فوق العاده را با هزینه های منصفانه انجام دهند.


    5- توصیه می کنیم که که اگر نگران نتیجه نهایی کاشت مو و هزینه های این عمل هستید، حتما قبل از اجرای درمان به کلینیک تخصصی رنسانس جهت مشاوره شدن با مشاورین در این حوضه مراجعه کنید تا هم با خیال راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید و هم در زمینه قیمت نهایی کاشت مو اطلاعاتی در این زمینه بدست آورید.


    6- این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چه هزینه بیشتری صرف کنید و در یک کلینیک بهتر با امکانات پیشرفته تری این عمل بر روی شما انجام شود، نتایج کاشت مو نیز ماندگارتر خواهند بود و یک عمر بر روی سر شما به زیبایی خواهد ماند.


    مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس با بهره گرفتن از جدید ترین امکانات و متد های کاشت مو یکی از بهترین مراکز کاشت مو می باشد که ارائه دهنده روش های مختلف کاشت مو از جمله کاشت مو SUT می باشد.در صورت نیاز به مشاوره ، برآورد هزینه کاشت مو SUT و یا معاینه می توانید با استفاده از شماره تلفن 09122115442 از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

    "بانک موی شما گران بها است ، آن را ارزان از دست ندهید"



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید