کاشت موی طبیعی چگونه انجام می شود

کاشت مو به دو شکل طبیعی و مصنوعی انجام می شود که به شرح ذیل می باشد:

کاشت موی طبیعی : به کاشت مو با استفاده از موهای خود فرد یعنی موهایی که از پشت سر فرد برداشته می شود و در جلوی سر کاشته می شود کاشت موی طبیعی می گویند. موهای این نوع کاشت کاملا زنده و قابل رشد بوده و بصورت مادام العمر می باشد.

کاشت موی طبیعی چگونه انجام می شود

در واقع از بانک موی فرد که قرار باشد کاشت موی طبیعی انجام دهد معمولا یک الی نهایتا دوبار می توان برداشت کرد و جلوی سر کاشت انجام داد.

کاشت موی طبیعی معمولا به سن فرد هم بستگی دارد. عموما کسانی هستند که دچار ریزش مو ارثی هستند. سن انجام کاشت موی فرد بین 30 الی 60 سال می باشد. متاسفانه برای کسانی که زیر سن 30 سال هستند نمی توان کاشت موی طبیعی انجام داد، چون این ریزش مو ادامه دار بوده و احتمال دارد حتی بعد از کاشت مو در سنین زیر 30 سال موهای غیر کاشته شده ریزش پیدا کند، به همین دلیل متخصصان به افراد متقاضی کاشت موی طبیعی توصیه می کنند که مدتی را صبر کرده و بعد از آن اقدام به کاشت موی طبیعی کنند.

البته شایان ذکر است که در برخی موارد وجود دارد که متخصصان ابتدا موهای فرد را تقویت می کنند و پس از آن دستور کاشت موی طبیعی را می دهند. به غیر از این مورد در صورتیکه کامل موهای جلوی سرشان ریخته باشد این افراد می توانند کاشت موی طبیعی انجام دهند.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید