کاشت مو به روش Micro HRT

مرکز تخصصی موی رنسانس بنیان گذار تکنیک انحصاریMicro HRT در ایران می باشد و کاشت موی طبیعی بصورت کاشت زیر پوستی که از موی شخص دیگری باشد وجود ندارد، چون که بدن انسان ها، از لحاظ ژنتیکی تنها قابلیت دریافت بافت زنده موهای خود را دارد و به همین دلیل نمی توان از بانک موهای افراد دیگر (چه بصورت رشدی و چه غیر قابل رشد) جهت کاشت و انتقال زیر پوست استفاده کرد. فقط در صورتی می توانیم این کار را انجام بدهیم که روی سطح پوست و یا لابلای موها با خط رویشی طبیعی، از موهای فرد دیگری را که از بانک موی طبیعی مرکز موی رنسانس می باشد استفاده نماییم.

در تکنیک ترمیم مویMicro HRTپس از اسکن موهای شخص و استفاده از بانک موی 100% طبیعی که همانند با جنس ، رنگ ، حالت موی فرد است استفاده می شود. از دیگر مزیت های این روش عدم نیاز به عمل جراحی ، نداشتن درد و خونریزی است. معمولا این عمل تنها در یک جلسه انجام می شود.

همچنین در سال 2016 پس از ارتقاء این تکنیک علاوه بر مطالب بالا از فناوری جدید روز دنیا به اسم نوتریوم استفاده شده است.


کاشت مو به روش Micro HRT


دراین فناوری پوست و مو بصورت لایه لایه ای بررسی و آناتومی شود و آن شبکه 100% شبیه سازی شده با پوست انسان می باشد که موها از آن روییده شده بطوره کاملاً طبیعی حتی از فاصله نزدیک انگار از زیر پوست سر شخص رشد کرده است.

این تکنیک جایگزینی مناسب برای موهای از دست رفته شخص می باشد.

در اینجا به شما علاقه مندان کاشت مو، اطمینان می دهیم که کاشت مو به روش Micro HRT در حال حاضر، بهترین و جدیدترین تکنیک استاندارد جهان است و دارای مجوز FDA وزارت بهداشت آمریکا نیز می باشد. بنابراین برای عزیزانی که دچار ریزش مو در هر یک از بخش های سر و با هر میزان وسعت، شده اند، روشی ایده آل و مفید خواهد بود.

تکنیک Micro HRT

برای مردان و زنان در یک جلسه انجام می شود. سپس ظاهر، فرق سر و خط رویشی طبیعی که کاملاً بدون عوارض است انجام گرفته و آن شخص مسلما از برگشت چهره خود احساس بسیار خوبی خواهد داشت. در حال حاضر این تکنیک جدیدترین و بهترین تکنیک ترمیم مو در جهان است و هم از نظر بهداشتی و هم از نظر شرعی مورد تأیید قرار گرفته است.

لازم به ذکر است:

یکی از مزیت های مهم این روش این است که پس از انجام آن، استحمام بطور روزانه، شنا در استخر، استفاده از سشوار، ژل، رنگ مو و در مجموع کارهایی که با موهای طبیعی قابل انجام است، قابل انجام است.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید