عوارض پس از کاشت مو

از بزرگترین دغدغه هایی که افراد متقاضی کاشت مو دارند و جز مهمترین و اولین سئوال هایی که از کارشناسان و متخصصین پرسیده می شود عوارض کاشت مو است. ما در این مقاله به صورت کلی و مختصر درباره عوارض کاشت مو صحبت خواهیم نمود تا با اطلاعات کامل تری در صورت نیاز به انجام کاشت مو اقدام به این روش درمانی نمایید.


کاشت مو چیست؟

از گذشته تا به امروز از روش های مختلفی جهت درمان طاسی سر استفاده شده است و بسیاری از افراد به دلیل ایجاد تغییرات ظاهری منفی که به دلیل ریزش مو و طاسی سر در خود می بینند به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن این معضل هستند. کاشت مو از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از روش های موثر در درمان طاسی سر محسوب می شود که امروزه با پیشرفت دانش پزشکی شاهد بهترین روش کاشت مو و موثر ترین متد ها هستیم.


به طور خلاصه اگر بخواهیم کاشت مو را تعریف نماییم می توان این گونه گفت که برداشت مو از بانک مو فرد و کاشت آن در محل دچار ریزش و کم پشت مو را کاشت مو می نامند.این روش به دلیل این که از موی خود فرد استفاده می شود ، علاوه بر ایجاد ظاهر طبیعی ، بالاترین میزان تطابق بدن با مو را خواهد داشت و نتیجه نهایی آن در صورت انجام مراقبت های بعد از کاشت مو و همچنین انتخاب کلینیک و پزشک معتبر ، قطعی خواهد بود. در حال حاضر بهترین روش کاشت مو ، روش SUT می باشد که به صورت انحصاری در این کلینیک انجام می شود.

کاشت مو


عوارض کاشت مو

آنچه که برای متقاضیان سوال است این می باشد که عوارض کاشت مو چیست و شامل چه مواردی می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم درباره روش های زیبایی و درمانی صحبت نماییم باید گفت تمامی این روش ها شامل عوارض کم یا زیاد می باشند. این بدین معناست که در برخی از روش ها شاهد عوارض ناچیز و مختصری هستیم که در کوتاه مدت از بین خواهند رفت. کاشت مو با استفاده از متد های جدید در صورتی که توسط پزشکان متخصص و تحت نظر کلینیک های معتبر انجام گیرد ، کمترین عوارض را به دنبال خواهد داشت و در صورت بروز چنین عوارضی ، می توان در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رفع آن ها بود.عوارضی همچون قرمزی ، تورم ، ایجاد جوش و... جز عوارض کاشت مو با استفاده از روش های جدید هستند که تمامی آن ها مختصر و در مدت زمان کوتاهی رفع می شوند.


آیا عوارض کاشت مو شامل کلیه تکنیک های کاشت مو می باشد؟

در پاسخ به دو سئوال فوق باید عرض کنیم که تمامی روش های کاشت مو دارای عوارض جانبی نمی باشند.به گفته بسیاری از کسانی که جهت درمان ریزش مو، از روش های کاشت مو FIT و یا کاشت مو به روش FUT استفاده کرده اند، با برخی عوارض آن ها مواجه شده اند از جمله اینکه حداقل دو تا سه هفته پس از عمل، به دلیل خونریزی و یا دردهای متوالی مجبور به استراحت در خانه بودند.علاوه بر این معضل، روش های نامبرده دارای عوارض جانبی دیگری بر روی بیماران می باشند از جمله تورم صورت و زیر چشم.


عوارض کاشت مو به روش SUT

همانطور که گفته شد روش SUT بهترین روش کاشت مو حال حاضر در دنیا محسوب می شود که دارای موثر ترین نتایج و کمترین عوارض کاشت مو است. خوشبختانه کاشت مو به روش SUT دارای هیچ کدام از عوارض حین عمل پیوند مو مانند: جراحی، بیهوشی، خونریزی و ... نیست و نکته مهم تر این که بر خلاف روش های فوق هیچ دوران نقاهتی ندارد و افرادی که این تکنیک کاشت مو بر روی آنها اجرا شده، روز بعد از عمل براحتی می توانند به محل کار خود برگشته و مانند گذشته به کارشان ادامه دهند. این نکته یکی از مهم ترین مزایای کاشت مو SUT می باشد.البته انجام مراقبت های بعد از کاشت مو با این روش در نتیجه نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

عوارض کاشت مو


همچنین شایان ذکر است در روش کاشت مو SUT تا 14000 تار مو را در یک جلسه می توان کاشت کرد بطوری که فرد متقاضی هیچ گونه عوارض و دوران نقاهتی را چه در زمان کاشت مو و چه پس از کاشت مو را دچار نخواهد شد.


مراقبت های بعد از کاشت مو

پس از انجام کاشت مو به روش SUT برخی مراقبت های ساده می تواند نتیجه نهایی کاشت مو را تا چندین برابر با کیفیت تر نماید. تغذیه بعد از کاشت مو ، نوع و روش خوابیدن ، شست و شو مو پس از کاشت مو ، استفاده به موقع از داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص و... همگی در نتیجه نهایی این روش نقش دارند که می توانید به طور کامل در مقاله مراقبت های بعد از کاشت مو آن ها را مطالعه نمایید.


در پایان باید به این نکته اشاره نماییم که علاقمندان کاشت مو تهران می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) به عنوان یکی از برترین کلینیک ها در زمینه پیوند مو اقدام به درمان طاسی سر خود نموده و بهترین و ایده آل ترین نتایج را تجربه نمایند.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید