مزایای کاشت ابرو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE  یک تکنیک پیشرفته پیوند مو است که سالهاست باب شده است و همه ساله هزاران نفر در دنیا خواهان استفاده این روش هستند.

روش استخراج واحد فولیکولی یا همان روش FUE روشی است که برای برداشتن پیوندهای دهنده و کاشت آن استفاده میشود. علیرغم اینکه روش FUE جدیدترین روش کاشت است هنوز روش استخراج واحد فولیکولی سلول ریشه ای و استخراج واحد فولیکولی خودکار در راس قرار دارد. 

استخراج واحد فولیکولی یک تکنیک برداشتن پیوندهایی است که به بیمار امکان بازسازی موها خود را در ادامه راه می دهد.

کاشت مو به روش FUE چیست؟

کاشت مو به روش FUE یکی از جدیدترین روش های کاشت مو می باشد که در آن شاهد جراحی های طولانی مدت ، بیهوشی ، خونریزی های شدید ، بخیه های عمیق ، جلسات متعدد نیستیم و همچنین در این روش شخص متقاضی کاشت هیچ گونه دوران نقاهتی را تحمل نمی کند این روش کاشت از دانش روز دنیا به همراه رعایت اصول و قوانین کاشت مو بهره برده است که این دو مورد باعث شده است که این تکنیک طرفداران خاص خود را پیدا کرده و رضایت اکثریت را پس از انجام کاشت با این روش جلب کند.

مزایای کاشت ابرو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE برای چه کسانی مناسب می باشد؟

روش FUE اصولا برای افرادی مناسب است ویژگی های زیر را دارند:

·       افرادی که تمایل دارند در محل دهنده جای زخم ها مشهود نباشد.

·       افرادی که در سرشان موی دهنده به اندازه کافی ندارند وتمایل دارند از موی بدنشان برای کاشت استفاده شود.

·       افرادی که موهای سرشان محکم است و یا قابلیت ارتجاعی کمی دارد.

·       افرادی که قبلا کاشت FUT را انجام داده اند و و می خواهند جای زخم خطی ایجاد شده را بپوشانند.

·       افرادی که دوست دارند بدون اینکه جای زخمی روس سرشان باشد موهایشان را مدل کوتاه بزنند.

·       افرادی که ریزش موی کمی دارند.

·       افرادی که به دنبال کاشت موی صورت (ریش و سبیل) هستند.

مهمترین ویژگی روش FUE چیست؟

·       روشی است که صدمه کمی به سر بیمار می زند.

·       بندرت زخم های عمیق قابل روئیت بجا می گذارد.

·       خونریزی و درد کمی دارد.

·       دوره بهبودش بسیار کم است.

·       به پزشک این امکان را می دهد که موی دهنده را حتی از بدن بیمار بگیرد.

تفاوت کاشت مو به روش FUE با کاشت مو به روش FUT

نحوه استخراج و همچنین انجام کاشت مو به روش FUE با روش FUT بسیار متفاوت است در روش کاشت مو FUT فرد متقاضی را بیهوش می کنند که همین امر باعث ایجاد عوارض جانبی فراوانی می شود و همچنین جراحی های طولانی مدت برای برداشت نوار از پوست و ناحیه گالای سر از دیگر معایب کاشت مو به روش FUT می باشد که این موضوع در روش FUE دیده نمی شود همچنین خونریزی های شدید جلسات متعدد و ... از دیگر معایبی می باشد که در روش FUE برطرف گردیده است. 

آخرین پیشرفتها در روش کاشت مو چیست؟

افزایش درخواست قابل توجهی در سراسر دنیا برای استفاده از روش های جدید و نوین مشاهده میشود و این روش درحال پیشرفت است بطوری که محققان و پزشکان سعی می کنند روز به روز از دانش خود استفاده کنند در حال حاضر آخرین و بهترین متد کاشت مو در دنیا کاشت مو SUT می باشد که این روش با دستگاه اتوماتیک انجام می شود و از نقاط قوت آن می توان به خط رویش و خط فرق فوق العاده طبیعی آن یاد کرد همچنین این روش کاشت مو بدون جراحی ، بدون درد، بدون خونریزی ، بدون دوران نقاهت و همچنین بدون عوارض جانبی می باشد.

باید توجه داشته باشید که به همان اندازه شرایط فرد باید برای انجام کاشت مو مناسب باشد روش انجام آن هم حائز اهمیت است چرا که علم کاشت مو روز به روز به سمت و سوی کیفیت و بازدهی بهتر می رود ، شایان ذکر است  مرکز تخصصی موی رنسانس با بکار گیری از آخرین تکنولوژی و با دستگاه های پیشرفته و تیمی مجرب توانسته کاشت مو را با بالاترین سطح خود رسانده و با تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE این مرکز کاشت مو را کاملاً بدون عوارض و خطراتی که در سایر روش های رایج از آنها گفتیم کرده است.

شما عزیزان میتوانید جهت ویزیت مجازی به شکل شبانه روزی هفت روز هفته و 24 ساعت عکس از جلوی سر ، بغل سر و پشت سر گرفته و از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید. 


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید