عوارض کاشت مو به روش sut

اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه کاشت مو را تعریف کنیم باید بگوییم، به سری فعالیت هایی که طی آن موها از ناحیه پشت سر فرد یا همان بانک مو برداشت شده و در فضاهایی که طاس می باشند کاشته می شود را کاشت مو یا پیوند مو می گویند.

کاشت مو در ابتدا مو همانند دیگر حوزه ها تکامل یافته و کم کم با پیشرفت مواجهه شده است این پیشرفت در تکنیک های جدیدتر مشهود می باشد، که در اینجا به شکل اختصار تعریف کوتاهی از روش های کاشت مو را داریم:

کاشت مو به روش fut  :

در کاشت مو به روش fut ابتداری نواری را از پشت سر برداشت می کنند (فلپ) و پس از آن موها را از فلپ برداشت می کنند و پس از سوراخ های عمیق در جلوی سر با فاصله می کارند لازم به ذکر است که کاشت مو به روش fut اولین روش کاشت مو می باشد که این روش خیلی زود در دنیا منسوخ شد، که متأسفانه هم اکنون در ایران در بعضی مراکز هنوز انجام می شود!

کاشت مو به روش fit  :

دومین روش کاشت مو که پس از کاشت مو به روش fut مطرح شد و به ثبت رسید کاشت مو به روش fit بود که در این روش مو همانند روش کاشت مو به روش fut می باشد فقط با این اختلاف که کاشت مو به روش fit دیگر برش عمیق در پشت سر یا همان فلپ را ندارد و موها بصورت پراکنده از پشت سر برداشت شده و در جلوی سر کاشت می شود اما در کل این روش هم ایراداتی دارد.

کاشت مو به روش BHT :

در برخی از موارد ممکن است موهای فرد که در پشت سر موجود است یا همان بانک موی فرد به اندازه و کافی نباشد به همین دلیل پزشکان مجبور می شوند از موهای زیر ریش و بدن برداشت کنند که بتوانند موهای کافی را داشته باشند و در نهایت در قسمت هایی که خالی از مو است موهای برداشت شده را کاشت کنند.

کاشت مو به روش SUT  :

کاشت مو به روش SUT جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو می باشد که بنیان گذار آن در ایران مرکز تخصصی موی رنسانس می باشد.

در این روش می توانیم با روش SUT  تا 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت کنیم که بدون خونریزی ، درد ، دوران نقاهت و ... می باشد.

شایان ذکر است رکورد  60 تار مو در یک سانتی متر مربع با روش SUT انجام شده و به ثبت رسیده است.


عوارض کاشت مو به روش sut


عوارض کاشت مو به روش FUT  :

برخی از عوارض کاشت مو به روش FUT را در اینجا بیان می کنیم اولین عوارضی که کاشت مو به روش FUT بیهوشی می باشد که در حین انجام کاشت مو فرد متقاضی را با دز داروی بالایی انجام می دهند. پس از آن دومین عوارض کاشت مو به روش FUT بخیه های عمیق بوده که یکی از مشکلات پس از کاشت مو بجا ماندن خط بخیه های کاشت مو یا همان اسکار می باشد .

از دیگر عوارضی که برای کاشت مو می توانیم بیان کنیم جراحی های پی در پی بوده که این روش را برای انجام کاشت مو نا مناسب کرده است.

عوارض کاشت مو به روش FIT :

کاشت مو به روش FIT پس از کاشت مو به روش FUT مطرح و اجرا شد که پس از گذشتن زمان این روش عوارض خود را نشان از جمله عوارض های کاشت مو به روش FIT می توان به خونریزی های پی در پی در هنگام انجام کاشت مو اشاره کرد. از دیگر عوارضی که کاشت مو به روش FIT دارد، درد های شدید ناشی از برداشت موها و کاشت مو می باشد. از عوارض دیگر کاشت مو به روش FIT تعداد جلسات مکرر جهت انجام کاشت مو می باشد و همچنین دوران نقاهت پس از کاشت تورم در قسمت های سر ، صورت ، چشم ها و پیشانی می باشد که این روش هم همانند روش قبل برای انجام کاشت مو مناسب نمی باشد.

عوارض کاشت مو به روش SUT  :

کاشت مو به روش SUT موفق ترین و بهترین روش کاشت مو می باشد که از مزایای این روش انجام آن با دستگاه اتوماتیک ، کاشت تا 14000 تار مو در یک جلسه ، نداشتن دوران نقاهت و عوارض ، خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی ، بدون خونریزی ، بدون درد ، بدون بخیه ، بدون جراحی و ... را نام برد.


شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حضوری و یا آنلاین در فضای مجازی با شماره تلفن های زیر از طریق مشاورین این مرکز اطلاع یابید:

02188909050

02188909051

09122115442


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید