کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو)

کاشت مو به دو بخش کاشت موی طبیعی و کاشت موی مصنوعی تقسیم می شود:

کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو)

در ترمیم مو می توانیم بدون نیاز به بانک شخص ، موها را روی پوست سر ترمیم کنیم که بسیار مناسب برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند و یا بیمارانی از جمله : پسوریازیس ، آلوپسی ، سوختگی ، افراد تحت شیمی درمانی و ... می باشد. 

تنها روش استاندارد ترمیم مو که انحصارا توسط مرکز تخصصی موی رنسانس انجام می شود ترمیم مو به روش hrt نام دارد که در این روش خط فرق و خط رویش موی فرد بسیار طبیعی بوده و پس از ترمیم مو فرد همانند گذشته می تواند به فعالیت های ورزشی بپردازد و استفاده از رنگ ، مش ، سشوار و ... بلامانع می باشد.

کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو)

کاشت موی طبیعی

یکی از ویژگی های کاشت موی طبیعی موها زنده بودن موهایی که کاشت موی طبیعی شده اند است که بدین معنی می باشد که این موها قابل رشد است و پس از کوتاهی رشد می کند.

در کاشت مو به روش Sut که بهترین روش کاشت موی طبیعی است، تا 14000 تار مو را می توان در یک جلسه کاشت و مزایای این نوع کاشت بدون درد ، بدون جراحی و با تراکم بالا و ... است. این نوع کاشت بدون عوارض و بدون دوران نقاهت است.

از دیگر مزایای این نوع کاشت موی طبیعی می توان به خط رویش و خط فرق بسیار عالی و طبیعی اشاره کرد و تراکم این روش کاشت موی طبیعی بسیار بالا است که حتی روش های کاشت مو طبیعی اف ای تی و روش کاشت موی طبیعی اف یو تی  حتی نصف تراکم این روش از کاشت موی طبیعی را ندارند.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید