کاشت ریش

در جامعه کنونی ریشه  نصف بیشتر بیماری ها ارث بوده و عاملی که باعث تشدید آن می شود موارد استرس ، اضطراب ، افسردگی و .. و به طور کلی عصبی می باشد یکی از بیماری های رایج و شیوع یافته که از اعصاب نشات گرفته است ریزش مو می باشد که امروزه حتی سن ابتلا به بیماری ریزش مو به زیر 25 سال رسیده است که سن استاندارد جهانی آن 32 سال می باشد ریزش مو علت ها و درمان های مختلفی  دارد که برای هر کدام یک نوع درمان تجویز می شود اما تنها راه درمان ریزش موی ارثی کاشت مو می باشد که می تواند این معضل را برطرف ساخته و ظاهر فرد را همانند گذشته برگرداند . جالب است که بدانید علاوه بر ریزش ، موی نواحی دیگر در بدن هم دچار ریزش مو می شوند .

کاشت ریش و سبیل چیست؟

ریش هم همانند مو قابل کاشت است ولی شرایط در کاشت ریش متفاوت است اولین روشی که برای کاشت ریش مطرح شد و تا چند سال اخیر هم اجرا می شد کاشت ریش و سبیل به روش fut بود که در این روش ابتدا یک نواری را از کناره گوش سمت راست تا کناره گوش سمت چپ برداشت می کنند موها را برداشت کرده و در نواحی خالی از مو در ریش و سبیل کاشت می کنند از معایب و دلایلی که باعث منسوخ شدن این روش می توان به جراحی ، جلسات متعدد ، خونریزی ، یکسان نبودن رویش موها ، درد ، دوران نقاهت و ... اشاره کرد که امروزه از این روش برای کاشت ریش و سبیل استفاده نمی کنند .

هزینه کاشت ریش (هزینه کاشت موی صورت)

هزینه کاشت ریش ، هزینه کاشت سبیل و در کل هزینه کاشت ریش و سبیل در روش های مختلف قیمت های مختلفی دارد به طوری که متاسفانه برخی از مراکز به علت پایین آوردن هزینه ها و سود دهی بیشتر  از روش کاشت ریش و سبیل به روش fut استفاده می کنند در درجه اول به دلیل اینکه این روش توسط  تکنسین های کاشت انجام شده و از هیچگونه دستگاه و ابزار خاصی استفاده نمی شود همچنین استفاده از تیغ و جراحی کار را برای تکنسین ها آسان تر کرده است به اضافه اینکه با استفاده از این روش زمان کمتر در نتیجه هزینه کمتری برای اتاق عمل صرف می شود به طور کلی هزینه کاشت ریش و سبیل به وسعت ریزش و مناطق خالی از مو بستگی دارد شروع قیمت کاشت ریش و سبیل از 4 میلیون تومان می باشد .

عکس کاشت ریش

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که در هنگام حضور در مراکز کاشت مو و کاشت ریش و سبیل حق شماست که با مراجعین قبلی آن مرکز ارتباط بر قرار کنید و همچنین تصاویر قبل و بعد نمونه کار های آن مرکز را رویت کنید

نمونه کارهای کاشت ریش و سبیل در مرکز تخصصی موی رنسانس .

 
 
 

کاشت ریش و سبیل به روش FUE

 روش کاشت ریش و سبیل با تکنیک fue جدیدترین و آخرین متد کاشت بوده که در سطح دنیا قابل اجرا می باشد کلیه مراحل کاشت ریش و سبیل در این روش در یک جلسه قابل انجام بوده و هیچ نیازی به جراحی ندارد روش کاشت ریش و سبیل با تکنیک fue معایب و مضرات روش کاشت ریش و سبیل fut را از بین برد است یکی از این معایب جراحی بود که در این روش وجود ندارد از مزایای روش fue می توان به بدون درد ، بدون خونریزی ، بدون بیهوشی و ... نام برد . نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در روش کاشت ریش و سبیل fut برشی که در پشت سر انجام می دهند آسیب مستقیمی به ناحیه گالا می رساند که که در روش کاشت ریش و سبیل fue این طور نیست همچنین از دیگر برتری های این روش نسبت به روش fut می توان به نداشتن دوران نقاهت اشاره کرد که برای فرد متقاضی بسیار حائز اهمیت می باشد .




جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید