قطع ریزش مو

ریزش مو :

ریزش مو معضلی است که امروزه بیشتر از گذشته گریبان گیر افراد جامعه علی الخصوص جوانان جامعه گردیده است برخلاف تصور  شاید درصد ریزش مو  و همچنین طاسی در خانم ها از آقایان هم بیشتر باشد. از علت هایی که  باعث ریزش مو می شود می توان به عواملی مانند : بیش از حد شامپو کردن، حالت دادن، سشوار کشیدن، رنگ کردن، کراتینه کردن و .. به موها اشاره کرد. حرارت و مواد شیمیایی نیز به موها آسیب می رسانند و باعث شکستن و ریزش موها می شوند .

ریزش زیاد مو باعث هراس و نگرانی است. بطوری که در ابتدا افراد پس از ریزش مو به پزشک های پوست و مو مراجعه می کنند  و پس تجویز های مکرر انواع قرص و ویتامین ها از پزشکان پوست و مو دلسرد می شوند، اما خوشبختانه درمان های مختلفی هم برای آن وجود دارند.

قطع ریزش مو

پکیج پی آر پی ، لیزرتراپی و ویتامین درمانی :

مرکز تخصصی موی رنسانس ارائه دهنده بهترین پکیج پی آر پی ، لیزرتراپی و ویتامین درمانی  با یک پکیج درمان ریزش مو توانسته است برای کسانی که فولیکول های موهایشان هنوز زنده و نازک شده است پکیجی ارایه دهد که شامل : پی آر پی با کیت های بسیار عالی + ویتامین درمانی + لیزرتراپی که به طور کامل از ریزش موهای شخص جلوگیری کرده و باعث رشد مجدد موهای ضعیف و نازک شخص شده است که در اینجا بطور اختصار هر کدام را توضیح می دهیم .

برای اطلاعات دقیق تر به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید .

www.suthair.com

02188909050

02188909051



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید