کاشت مو با لیزر

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو عبارت است از  برداشتن موهای پشت سر به روش های مختلف، نگهداری آن ها و مرحله انتهایی کاشت موهای برداشته شده در جاها و فضاهای خالی از مو که بعد از مدت زمان تعیین شده موهای کاشته شده شروع به روییدن می کنند. کاشت مو حدودا به مدت 50 سال پیش ابداع و اجرا شده است که در ابتدا بعنوان درمان قطعی ریزش موی سر به شمار رفت اما کم کم و با گذشت زمان عیوب و ایرادات کاشت مو پیدا و به مشکل تبدیل شد.

از اولین روش کاشت مو می توان به کاشت مو fut اشاره کرد که این روش کاشت مو اولین تکنیک کاشت بوده و طی آن ابتدا یک نوار یا همان فلپ را از پشت سر برداشت می کنند و گرفت ها از آن جدا کرده و در نهایت در قسمت هایی که طاس می باشد کاشت انجام می شود.

از عوارض این روش کاشت مو می توان به بیهوشی، درد، جراحی، بخیه، برش های عمیق و ... اشاره کرد که این روش در همان ابتدا منسوخ شد دومین روشی که بعنوان تکنیک کاشت مو معرفی گردید کاشت مو به روش fit بود که در این روش کاشت مو نوع برداشت مو ها متفاوت بود که نیازی به جراحی و برش نبود اما تراکم و برداشت کم در این روش نتوانست این روش کاشت مو را بعنوان روش جدید و نهایی مطرح کند. این روش هم همانند روش قبلی مشکلاتی را به دنبال داشت از مضرات این روش می توان به خونریزی، درد، دوران نقاهت بعد از کاشت، تورم صورت و چشم ها و ... اشاره کرد.

کاشت مو با لیزر :

سومین و موفق ترین روش کاشت مو که تا کنون معرفی و در حال اجرا می باشد کاشت مو به روش sut نام دارد که در این روش کاشت مو تا 14000 تار مو را در یک جلسه می توان کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود.

کاشت مو با لیزر

در کاشت مو به روش sut از سوزن های برش لیزری استفاه می شود که این سوزن های منحصر به فرد، کار برداشت مو را بسیار طبیعی کرده به طوریکه پس از کاشت مو هیچکسی نمی تواند متوجه کاشت موی شما شود. از دیگر مزیت های این روش می توان به مرحله های حساس برداشت تا نگهداری و از نگهداری تا کاشت اشاره کرد که در هیچکدام از دو روش قبلی به این موضوع توجه خاصی نشده بود. موردی که این روش را با روش های قبلی متفاوت ساخته، نداشتن دوران نقاهت  پس از کاشت مو می باشد.

مرکز تخصصی موی رنسانس بنیان گذار و تنها مجری کاشت مو به روش sut در ایران می باشد که از تیم مجرب بهره برده تا به امروز 10000مورد کاشت مو و ترمیم مو را انجام داده است. شما عزیزان جهت نوبتدهی و مشاوره حضوری می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 19 با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل فرمایید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید