کاشت ابرو چیست؟

غیر از کاشت ابرو برای پرپشت شدن ابروها روش های دیگری وجود داردکه می تواند روش های مانند انجام خالکوبی (تاتو) و یا به کار بردن آرایش روزانه باشد، که تمام آن ها برگشت پذیر هستند، یکی از مشکلاتی که این گونه روش ها دارند آن است که آنها به صورت طبیعی نیستند و می توانند که مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند. در پیوند ابرو به صورت مستقیم از موهایی که در سر شما وجود دارد برای این کار استفاده می‌ شود و این موها می توانند به صورت دائمی باشند و ظاهری دلخواه و شبیه به آنچه که شما دوست دارید داشته باشند. 


کاشت ابرو چیست؟


مزیت دیگر این روش کاشت ابرو نسبت به روش های دیگر آن است که آن بدون درد بود و تقریبا بعد از 5 الی 7 روز بعد از عمل به صورت کامل ترمیم می‌شود. این موضوع به این که چه مقدار ابروی شما و یا پوست کار شده زیر ابرو تغییر کرده باشد بستگی دارد. نسبت رشد مجدد در موهای پیوند داده شد می تواند به طور نسبی بالا باشد اگرچه بیشتر بیماران و افرادی که کلینیک مراجعه می‌کنند درخواست می‌کنند که به تراکم های بالاتری در زمینه موها دست پیدا کنند. 

سوالات متداول کاشت ابرو    

سئوالات زیر برخی از رایج ترین پرسش هایی می باشند که زمان کاشت ابرو پرسیده می شوند، همه چیزهایی که اگر این رویکرد مدنظرتان باشد، شما باید بدانید.  

کاشت ابرو چیست؟

کاشت موی طبیعی و یا پیوند مو برای ابرو به فعالیتی گفته می شود که طی آن موها را از ناحیه بغل گوش برداشه و در ناحیه خالی از مو (ابرو ها) کاشت می کنند. 

کاشت ابرو چه مدت طول خواهد کشید؟ 

مدت زمان این روش بستگی به مقدار موهایی که قرار است کاشته شوند دارد. روند کاشت ابرو حداقل 2 تا 3 ساعت طول خواهد کشید و اگر نیاز به کاشت بیشتری در ناحیه ابرو وجود داشته باشد این روند تا 5 ساعت نیز زمان خواهد برد. دلیل زمان بر بودن این روش به این دلیل است که هر تار مو باید دقیقا در جای خودش روی ابرو کاشته شود و نیاز به دقت و توجه خاصی دارد.

بعد از انجام کاشت ابرو از چه چیزهایی پرهیز کنم؟

زمان بازیابی و ترمیم در این شیوه در حدود پنج تا هفت روز است، در حالی که این امکان دارد که پوسته هایی در اطراف ناحیه پیوندی در هفته های اول به وجود بیاید. همچنین جوش های صورتی رنگی نیز در اطراف محل کاشت ابرو ظاهر شوند، که این ها می توانند بعد از یک هفته از بین بروند و فرد ظاهری طبیعی داشته باشد. 

چقدر طول می کشد که من بتوانم بعد از کاشت ابرو به سر کار برگردم؟

به صورت معمول شما بعد از انجام این عمل می توانید بعد از سه تا پنج روز به سر کار خود بازگردید و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. در طول این مدت بسیاری از نشانه های جراحی و عمل کاشت ابرو به صورت کامل از بین رفته اند و ظاهر موهای شما به صورت طبیعی خواهد بود.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید