علت ریزش مو چیست

ریزش مو یک پدیده تقریبا همه گیر بوده و مهمترین عاملی است که امروزه افراد به دنبال علت آن و درمان آن می باشند. این مسئله امروزه برای بسیاری از افراد یک معضل آزار دهنده به شمار می رود و به همین جهت بسیاری از افراد تلاش دارند تا در جهت برطرف کردن آن و یا پنهان کردن این مشکل برآیند.  

عوامل ریزش مو:

بیش از حد شامپو کردن، حالت دادن، سشوار کشیدن، رنگ کردن، کراتینه کردن و ... به موها آسیب می رسانند. همچنین حرارت و مواد شیمیایی به موها آسیب می رسانند و باعث شکستن و ریزش موها می شوند. علاوه بر این موارد متعدد دیگری نیز متاسفانه ممکن است منجر به از دست دادن موها شوند که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان میان مردان و زنان بروز می کنند. از جمله: اختلالات هورمونی، زخم، خارش شدید سر، ریزش موی ارثی، ناراحتی های عصبی، بیماری های مختلفی پوست و مو، افزایش سن، مسائل یائسگی (در خانمها) و...

خوشبختانه امروزه این عوارض و مشکلات براحتی قابل برطرف شدن هستند و علم پزشکی براحتی می تواند آنها را برطرف و حتی موهای از دست رفته را براحتی جایگزین کند.  


علت ریزش مو چیست


ریزش زیاد مو باعث هراس و نگرانی است. اما خوشبختانه درمان های مختلفی هم برای آن وجود دارند.

مرکز تخصصی موی رنسانس با یک پکیج درمان ریزش مو توانسته است برای کسانی که فولیکول های موهایشان هنوز زنده و نازک شده است، ارائه دهد که شامل : پی آر پی با کیت های بسیار عالی + ویتامین درمانی + لیزرتراپی که به طور کامل از ریزش موهای شخص جلوگیری کرده و باعث رشد مجدد موهای ضعیف و نازک شخص شده است. همچنین یکی از راه های مناسب درمان ریزش مو، کاشت موی سر به روش های جدید از جمله تکنیک Sut می باشد. 


جهت آگاهی از اطلاعات دقیق تر می توانید همیشه به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

www.suthair.com

021-88909050

021-88909051

09122115442


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید